Tvorba www stránekSEO MASTER

tvorba internetových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 19:16 v kategorii Novinky, přečteno: 51x

Cílem Search-engine Optimisation bývá , bez návštěvníků je ačkoliv okázalý web mrtvý a je na nic.Nabývá důležité zda návštěva přichází z google, jsou i další vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako squidoo, twitter, pinterest.com a miliony jiných uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory usměrňující evaluaci www stránek a předně i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Ale dnes už bude zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Máme možnost spatřit, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence